ЗДАТНІСТЬ ДО СОЦІАЛЬНОЇ ДИПЛОМАТІЇ ЯК ОСОБИСТІСНО–ПРОФЕСІЙНА ЯКІСТЬ ФАХІВЦЯ З МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН
Анотація
У статті висвітлюються деякі аспекти проблеми становлення фахівця з міжнародних відносин: обґрунтовується новизна фахових завдань, адже ж євроінтеграційні процеси та глобалізація значно посилюють актуальність здатності фахівця до полікультурного та міждержавного діалогу, де домінантою виступає його компетентність та толерантність, а пріоритетним напрямком діяльності постає участь у міжнародних проектах. В результаті аналітичної роботи, доведено, що здатність до соціальної дипломатії виступає запорукою успішної професійної діяльності фахівця.
Посилання
Гмизіна Н. А Словник психолого-педагогічних термінів і понять. – Нова Каховка ММК, 2014. – 268 с.
Ільницький Д. О. Соціально-економічний вимір освітньої дипломатії: теорія, практика та методики аналізу //Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право. – 2014. – № 1. – С. 72–80.
Корсак К., Корсак Ю. Ноогласарій – 2. Ноонауки для майбутнього без калапсів //Вища школа. – 2019. – № 2. – С. 31–55.
Луговий В. І Професійна підготовка державно-управлінських кадрів у контексті сучасних тенденцій //Вісник НАДУ. – 2004. – № 3. – С. 11–20.
Равен Дж. Компетентность в современном обществе. Выявление, развитие, реализация – М. : Когито-Центр, 2002. – 270 с.
Сухорольська І. Нова громадська дипломатія та особливості її реалізації у сучасних умовах //Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку. – 2015. – Вип. 27. – С. 136–143.
Третько В. В. Формування професійної компетентності фахівців міжнародних відносин: досвід Австралії: Збірник наук.праць. Педагогічні науки. – НА ДПСУ, 2015. – № (74). – С. 279–290.
Hall H. Occupation and structure. Englewood Cliffs (New York),1969. – 237 p.