ПРОГНОСТИЧНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ІНДУСТРІЇ МОДИ
Анотація
Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки фахівців, здатних розробляти і запроваджувати прогнозовані технології в індустрії моди. Обґрунтована прогностична модель підготовки фахівців індустрії моди у закладах професійно-технічної освіти, яка повинна забезпечити готовність майбутніх кваліфікованих робітників до провадження професійної діяльності в умовах сучасного та прогнозованого виробництва. Запропонована та апробована прогностична модель підготовки фахівців у професійно-технічних навчальних закладах швейного профілю як система, що, відтворюючи систему професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників індустрії моди, дає змогу отримувати нову інформацію про її взаємопов’язані структурні елементи, умовно об’єднані в блоки: факторний, цільовий, теоретико-методологічний, змістово-технологічний, результативний.
Посилання
Баранов В. П. Формирование содержания и педагогических технологий подготовки работника швейного производства: дисс. … канд. пед. наук: спец. 13.00.08 / В. П. Баранов. – М., 2005. – 172 c.
Булах А. В. Феномен підприємницької діяльності у професійній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів швейного профілю / А. В. Булах // Професійна освіта: проблеми і перспективи. – 2015. – №. 8. – С. 15–21.
Гриценок І. А. Педагогічні умови організації виробничого навчання учнів ПТНЗ швейного профілю: дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.04 / І. А. Гриценок. – К., 2007. – 305 с.
Дубницька О. М. Компетентністно-інтегративний підхід до формування професійної підготовки фахівців швейного профілю / О. М. Дубницька // Нові технології навчання: наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. – Київ, 2013. – Вип. 76. – С. 246–250.
Ежова О. В. Моделирование в профессиональном образовании / О. В. Ежова // Инженерное образование. – 2017. – №2 (22). – С. 125–127.
Ежова О. В. Прогнозирование инно-вационного содержания образования специалистов швейной отрасли / О. В. Ежова // Научно-технические ведомости СПбГПУ. Серия «Гуманитарные и общественные науки». – 2014. – №4 (208). – С. 197–204.
Єжова О. В. Класифікація моделей в педагогічних дослідженнях / О. В Єжова // Наукові записки. – 2014. – Вип. 5. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Ч. 2. – С. 202–206.
Єжова О. В. Педагогічні умови підготовки фахівців швейної галузі з застосуванням прогностичних моделей / О. В Єжова // Фізико-математична освіта. – 2018. – Вип. 1 (15). – С. 191–194.
Короткова Л. І. Педагогічні умови створення професійних стандартів швейного профілю на основі компетентнісного підходу: автореф. дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.04 / Л. І. Короткова. – К., 2012. – 16 с.
Креденець Н. Д. Формування професійної компетентності молодших спеціалістів легкої промисловості: теоретичні та методичні засади: (на матеріалі вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації): монографія / Н. Д. Креденець; за ред. Н. Г. Ничкало. – НАПН України, Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих. – Кривий Ріг: Вид. Р. А. Козлов, 2015. – 384 с.
Нечіпор С. Моніторинг рівня сформованості предметної компетентності майбутнього кравця з технології виготовлення одягу / С. Нечіпор // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – № 4. – С. 79–87.
Плахтина О. Використання активних методів навчання у професійній підготовці майбутніх кравців-закрійників / О. Плахтина, С. Вдович // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2015. – №. 4–5. – С. 52–62.
Yezhova O. V. Comparative Analysis of Foreign Models of Fashion Education / O. V. Yezhova, K. L. Pashkevich, N. V. Manoilenko // Romanian Journal for Multidimensional Education, 2018. – Volume 10, Issue 2, – p. 88–101. doi: 10.18662/rrem/48.
Yezhova O. V. Prognosing development of textile nanotechnologies / O. V. Yezhova // Vlakna a Textil 2017, 24 (4). – p. 66–69.