СИСТЕМА СУЧАСНИХ ДИДАКТИЧНИХ КРИТЕРІЇВ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ВИЩОЇ КРАЄЗНАВЧОЇ ОСВІТИ

Ключові слова: краєзнавчі компетентності, дидактичні критерії, вища освіта, прикладне краєзнавство, системний підхід

Анотація

У статті пропонується ряд актуальних дидактичних критеріїв, що можуть бути використані під час формування освітнього змісту у вищій краєзнавчій освіті. Застосування цих критеріїв (власне педагогічного, особистісного, науково-прикладного, предметного та технологічного) обґрунтовується через дослідження функціонального значення кожного з них у структурі краєзнавчої освіти.

Посилання

Кремень В. Г. Вітчизняне краєзнавство: стратегічні орієнтири сучасної освітньої парадигми. Краєзнавство. 2011. № 3. С. 10–15.

Маньковська Р. В. Краєзнавство і освіта: витоки і перспективи співбуття. Краєзнавство. 2011. № 3. С. 16-23.

Про вищу освіту: Закон України від від 25.09.2020 № 1556-VII. URL: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 (дата звернення: 23.11.2020).

Сухомлинський В. О. Павлиська середня школа. Розмова з молодим директором. Вибрані твори в 5-ти т. Т.4. К. : Рад. школа, 1976. 640 с.

Технології та інновації. Big Data (Великі дані). URL: https://www.it.ua/knowledgebase/technology-innovation/big-data-bolshie-dannye (дата звернення: 23.11.2020).

Як цитувати
Дубель, І. М. (1). СИСТЕМА СУЧАСНИХ ДИДАКТИЧНИХ КРИТЕРІЇВ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ВИЩОЇ КРАЄЗНАВЧОЇ ОСВІТИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (190), 187-192. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-190-187-192