ОБҐРУНТУВАННЯ СТРУКТУРИ ПРОЄКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗПТО
Анотація
Питання формування цілісної проєктно-технологічної культури майбутніх викладачів закладів професійно-технічної освіти (ЗПТО) як інтегральної якості, що забезпечує діяльність в інноваційно-науковому та виробничому середовищі, сприяє удосконаленню професійної освіти. Професійно-педагогічна діяльність викладача ЗПТО є багатогранною, про що засвідчують різнопланові професійно-необхідні компетенції викладача. Саме з наявністю окремих компетенцій ми пов’язуємо структурні складники проектно-технологічної культури майбутніх викладачів.
Посилання
Андреева И. Эмоциональная компетентность в работе учителя [Текст] / И. Андреева // Народное образование. 2006. № 2. С. 216–222.
Бібік Н. М. Компетентнісний підхід: рефлексивний аналіз застосування // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / Н. М. Бібік; під заг. ред. О. В. Овчарук. К.: К.І.С., 2004. С. 49–51.
Волобуєва Т. Оновлення змісту професійної компетентності педагогічних кадрів [Текст] / Т. Волобуєва // Рідна школа. 2006. № 3. С. 21–23.
Гришанова Н. О новой парадигме развития профессионального образования / Н. Гришанова // Вестник высшей школы. 2007. № 4. С. 8–12.
Слабко В. М. Теорія і практика формування проектно-технологічної культури майбутніх учителів технологічної освіти: монографія / Володимир Миколайович Слабко. Київ: ОЛДИ-Плюс, 2016. 388 с.