ДО ПИТАННЯ НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ

  • Марина Валентинівна Ліпатова Центральноукраїнський національний технічний університет https://orcid.org/0000-0002-6410-1762
Ключові слова: лексика, лексична одиниця, лексичний мінімум, лексичні навички,навчання лексичного матеріалу

Анотація

У статті проаналізовано та висвітлено  дидактичні та лінгвістичні  основи вивчення лексики української мови на підготовчому відділенні для іноземних громадян, визначено етапи навчальної роботи із засвоєння нової лексики. Сформульовано принципи для забезпечення переходу інформації до довготривалої пам’яті, акцентовано увагу на формуванні вмінь та навичок використання лексичного матеріалу для побудови висловлювань.

Посилання

Бакум З. П., Караман С. О. Навчання лексики в курсі української мови як іноземної. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету: зб. наук. праць. Вип. 5. Кривий Ріг: Видавничий дім, 2011. С. 690–694.

Соловій У. В. Формування комунікативної компетенції студента-іноземця у процесі вивчення української мови. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер.: Педагогічні науки 2014. Вип. 3. С. 273–280.

Туркевич О. Вивчення лексики української мови на текстовій основі у процесі вивчення української мови як іноземної // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. 2007. – Випуск 2. C. 201.

Ушакова Н., Тростинська О. М. Вивчення української мови студентами-іноземцями: концептуальні засади. Теорія і практика української мови як іноземної. 2014. Вип. 9. C. 12–21.

Як цитувати
Ліпатова, М. В. (1). ДО ПИТАННЯ НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (188), 179-183. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-188-179-183