ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВНЗ СОЦІО-КУЛЬТУРНОГО СПРЯМУВАННЯ
Анотація
У статті оцінюється важливість інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні іноземних мов у вищих навчальних закладах соціо-культурного спрямування та розробляються практичні рекомендації щодо підвищення ефективності вивчення іноземної мови з використанням ІКТ, виокремлюються та диференціюються існуючі ІКТ до вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах як цілісні та інтегративні системи, які забезпечують, відповідно до цілей навчання, найбільш раціональне використання обраних принципів комунікативності, доцільність впровадження та взаємодоповнення методів та технік для досягнення заздалегідь запланованого (бажаного) результату навчання.
Посилання
Blair, R. (1982). Innovative approaches to language teaching. New York: Newbury House.
Celce – Hurcia, H. (1991). Teaching English as a Second Foreign Language. Heinle L Heinle Publishers – Boston, Massachusetts.
Davison, Ch. (2009). Information Technology and Innovation in Language Education. Hong Kong: Hong Kong University Press.
Dudeney, G. (2008). How to Teach English with Technology. Pearson Longman.
Hartoyo (2008). Individual Differences in Computer-Assisted Language Learning. Semarang: Pelita Insani Semarang.
Jacobs, G., Farrell, Th. (2008). Paradigm shift: Understanding and implementing change in second language education. TESL-EJ.
Kriuchkov, H. (2004). The Bologna Process as a Harmonization of the European Higher Education System. Foreign languages in educational institutions.