ОРФОЕПІЧНІ НОРМИ У ТВОРЧОСТІ СТУДЕНТІВ-ВОКАЛІСТІВ У КОНТЕКСТІ СЛАВ’ЯНСЬКІХ МОВ

  • Ніна Олексіївна Ройтенко Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського
Ключові слова: вокал, орфоепічні норми, правила, чеська, польська, словацька мови, прийоми, засоби

Анотація

У статті розглядаються проблеми, що виникають при вимовленні «чужого» літературного тексту, а також методи та прийоми їх усунення. Вокальна підготовка у цьому випаді розглядається як цілісна та складна система, яка є сукупністю різних складових та може бути досягнута з більшою ефективністю в умовах реалізації  творчого підходу самого студента як майбутнього вчителя музики, так і великого досвіду викладача, який організовує роботу не тільки над голосом, але і над розробкою методів та прийомів орфоепічних вимовлень.

Посилання

Аванесов Р. И. Русское литературное произношение. М., 1984. С. 104–106.

Антонюк В. Г. Феномен украинской вокальной школы в контексте этно-культурологических проблем. Диссертация доктора культурологических наук. М., 2001. 428 с.

Горбунова И. Б., Панкова А. А. Компью-терная музыка: учебное пособие. СПб.: Изд. РГПУ им. А. И. Герцена. 2911. 382 с.

Дмитриев Л. Б. Основы вокальной методики. М.: Музыка, 1968. 675 с.

Як цитувати
Ройтенко, Н. О. (1). ОРФОЕПІЧНІ НОРМИ У ТВОРЧОСТІ СТУДЕНТІВ-ВОКАЛІСТІВ У КОНТЕКСТІ СЛАВ’ЯНСЬКІХ МОВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (188), 170-173. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-188-170-173