ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Анотація
Комунікативну компетентність фахівця музичного мистецтва досліджено як одну із складових особистості вчителя. Ця дефініція виступає системною, інтегрованою властивістю, що передбачає готовність учителя до осягнення художньо-педагогічного матеріалу, здатність організовувати начально-мистецьке середовище, володіння практичними навичками вербальної інтерпретації музичних творів, втілення художніх образів у виконавстві, а також здатностей здійснювати творчий розвиток підростаючого покоління. Її змістовими складниками є: когнітивно-гностичний, аксіологічно-аналітичний, діяльнісно- комунікативний компоненти.
Посилання
Гузій Н. В. Сутність, зміст та структура мистецької компетентності педагогів-організаторів культурно-дозвіллєвої діяльно-сті та рекреації / Н. В. Гузій., О. М. Тадеуш // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Дра-гоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. Вип. 26: зб.наукових праць. Київ: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2019. С. 61–66.
Захарова С. Н. Формирование коммуникативной компетентности как условие профессиональной подготовки студентов в педагогическом вузе [Электронный ресурс] // Молодой ученый. 2017. № 3.1. С. 8–10.
Каган М. С. Мир общения / М. С. Каган. М.: Политиздат, 1988. 319 с.
Проворова Є. М. Методичні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя музики: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія та методика музичного навчання» / Проворова Є. М. К., 2008. 19 с.
Рудницька О. П. Музика і культура особистості: проблеми сучасної пед. освіти: навч.посібн. /О. П. Рудницька. К.: ІЗМН, 1998. 248 с.
Скорик Т. В. Формування комуні-кативної компетентності майбутніх учителів музичного / Т. Скорик // Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки. Вип. №3: зб.наукових праць. Ніжин: Вид-во НДУ ім. М. Гоголя 2016. С. 108–111.