УМОВИ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ЕСТРАДНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПІСНІ У ВІТЧИЗНЯНІЙ МУЗИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ
Анотація
Стаття присвячена аналізу умов популяризації естрадної української пісні у вітчизняній музичній підготовці. У дослідженні обґрунтовано цінність української пісні, яка перевірена виконавською і педагогічною практикою. Наголошено на важливості постановки саме україномовної пісенної творчості в основу навчального матеріалу сучасної музичної підготовки в Україні. Наголошено на тому, що ознайомлення із українською естрадою, її особливостями, завданнями та шляхами розвитку, розробка наукових завдань і положень існування цілісного естрадного мистецтва є одним із важливих аспектів розбудови справжньої, європейської, вільної, демократичної України.
Посилання
Бокоч В. А. Фольклор в репертуарі сучасних естрадних вокалістів / В. А. Бокоч, Н. Л. Регеша // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. 2018. Вип. 2. С. 153–157
Дермельова Н. Трансформація змісту професійної підготовки майбутнього вчителя музики початкової школи в контексті реформи Нової української школи / Н. Дермельова, О. Ночовка // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. 2019. Вип. 9. С. 185–194
Матушенко В. Б. Завдання та особливості сучасного естрадного мистецтва / В. Б. Матушенко // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. 2018. Вип. 40. С. 170–178
Шевченко А. С. Методика формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу / А. С. Шевченко, О. В. Лобова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. 2019. № 2. С. 80–87
Шевченко А. Наукові підходи та дидактичні принципи формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу / А. Шевченко // Молодь і ринок. 2019. № 8. С. 150–154
Яненко О. А. Інтерпретація сучасної української пісні в класі естрадного співу / О. А. Яненко // Наукові записки Центральноукраїнського державного педа-гогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер.: Педагогічні науки. 2019. Вип. 178. С. 231–236