ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: КОГНІТИВНИЙ ПІДХІД
Анотація
У статті розглядаються когнітивні аспекти вивчення іноземної мови на рівні закладу вищої освіти; аналізується ефективність програм мовного занурення, що використовують особливості опанування іноземної мови як для білінгвальних учнів, так і для носіїв інших мов і культур. Обчислювальна модель є домінуючою моделлю в когнітивних підходах до здобуття другої мови, і насправді вивчаються всі дослідження засвоєння другої мови. Проаналізовано психічні процеси, що лежать в основі оволодіння другою мовою, які можуть бути розбиті на мікропроцеси та макропроцеси.
Посилання
Chamot A. The CALLA Handbook/Anna Uhl Chamot, J. Michael O’Mally. NY: Brookline Books, 1994. 340 p.
Cognitive Benefits of Learning Languages [Електронний ресурс]. UKL:http://www.tip.duke.edu/node/866
Ellis N. Cognitive Approaches to SLA / N. Ellis // ARAL, 2012. Vol. XIX. Р. 4–28
Jensen, E. Exact repetition as input enhancement in second language acquisition / E. Jensen, T. Vinther // Language Learning, 2003. Vol. 53(3). Р. 373–428.
Laufer, B. What lexical information do L2 learners select in a CALL dictionary and how does it affect word retention? / B. Laufer, M. Hill // Language, Learning & Technology, 2000. Vol. 3(2), Р. 58–76.
Shandruk, S. Cognitive Approach to Language Learning at Elementary School Level / S. Shandruk // Academic Notes. No.122. Issue: Pedagogical Sciences. Kirovohrad: CSPU named after V.Vynnychenko, 2013. Р. 412–419.