СУТНІСТЬ ФЕНОМЕНУ ВОКАЛЬНО-ХОРОВОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ
Анотація
У статті розкривається сутність феномену проблеми вокально-хорового виховання школярів, яке сприяє розвитку фантазії, уяви учнів, розвитку їхніх музично-вокальних здібностей, розкриттю їхньої особистості та творчих можливостей, а також допомагає у вихованні здатності сприймати, переживати, розуміти й цінувати прекрасне в мистецтві, природі, у суспільних відносинах, що є необхідною ланкою в системі всебічного виховання.
Вокально-хорове виховання є дієвим засобом музично-естетичного виховання школярів, яке розвиває музикальність, пам’ять, мислення, мовлення, сприйняття та інші якості.
Посилання
Блок М. Проблемы музыкального исполнительства в эстетике П. И.Чайковского / Блок М. // О музыкальном исполнительстве. – М.: Музгиз, 1954. – 160 с.
Гродзенская Н. Л. Воспитательная работа на уроках пения / Н. Л. Гродзенская. – М., 1953. – 150 с.
Егоров А. Теория и практика работы с хором / А. Егоров. – М., 1951. – 226 с.
Живов В. Хоровое исполнительство: теория, методика, практика / В. Живов. – M, Владос, 2003. – 272 с.
Кабалевский Д. Б. Воспитание ума и сердца / Д. Б. Кабалевский, – М.: Просвещение, 1981. – 192 с.
Локшин Д. Хоровое пение: Методика преподавания пения в школе / Д. Локшин. – М., 1952. – 147 с.
Соколов В. Работа с хором / В. Соколов. – М.: Музыка, 1967. – 183 с.
Теплов Б. М. Психология музыкальных способностей / Избр. труды: В 2-х т. / Б. М.Теплов. – М.: Педагогика, 1985. – Т.1. – 228 с.
Ушинский К. Д. Педагогические сочинения: В 6-ти т. / К.Д.Ушинский. – М., 1988. – Т.2. – 630 с.
Чесноков П. Хор и управление им / П. Чесноков. – М.: Музгиз, 1952. – 224 с.
Шацкая В. Музыкально-эстетическое воспитание детей и юношества / В. Шацкая. – М.: Педагогика, 1975. – 197 с.