ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ МАЙБУТНІМИ ПЕДАГОГАМИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

  • Ольга Валеріївна Русакова Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника https://orcid.org/0000-0002-1860-7922
  • Галина Михайлівна Волощук Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника https://orcid.org/0000-0003-1535-8817
Ключові слова: дистанційне навчання, інформаційно-комунікаційні технології, електронні освітні ресурси, державна мова, вивчення української мови, майбутні вчителі початкових класів

Анотація

У статті розглянуто інноваційні підходи до вивчення української мови в режимі дистанційного навчання майбутніми вчителями початкових класів, що важливо для їхнього професійного становлення, визначено поняття «інформаційно-комунікаційні технології», проаналізовано ті з них, які сприяють ефективному засвоєнню державної мови відповідно до Стандарту вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта.

Посилання

Blyznyuk T., Budnyk O., Kachak T. (2021). Boom in distance learning during the Coronavirus pandemic: challenges and possibilities. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. Vol. 8, No. 1, 90-98.

Греб М. М., Грона Н. В. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування лінгводидактичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Інформаційні технології і засоби навчання. 2021. Том 82, № 2. С. 109-125. URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/3288/1792

Dhawan, S. (2020). Online learning: a panacea in the time of COVID-19 crisis. Journal of Educational Technology Systems. Vol. 49(1), 5-22. URL: https://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/0047239520934018.

Конституція України. URL: https://www.president.gov.ua/ua/documents/constitution/konstituciya-ukrayini-rozdil-i

Мамчич О. Б., Райська Л. Г., Барнич О. В. Формування україномовної особистості майбутнього вчителя початкових класів НУШ. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» ім. Т. Г. Шевченка. Вип. 12 (168), 2021. Серія: Педагогічні науки. С. 43-49.

«Про затвердження Положення про електронні освітні ресурси». Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, наказ № 1060, 01.10.2012. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1695-12#top

Стандарт вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта галузі знань 01 Освіта/Педагогіка для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishchaosvita/zatverdzeni%20standarty/2021/07/28/013-Pochatk.osvita-bakalavr.28.07.pdf

Русакова О. В. Сучасна українська мова з практикумом. Морфологія. Іменні частини мови. Івано-Франківськ: НАІР, 2020. 72 с.

Rusakova, O., Tamozhska, I., Tsoi, T., Vyshotravka, L., & Shvay, R. (2022). Scientific and communicative interaction in HEIs during pandemic. International Journal of Health Sciences, 6(1), 115-124. URL: https://sciencescholar.us/journal/index.php/ijhs/article/view/3420/768

Цюняк О. П., Султанова Л. Ю. Осмислення проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах цифрової трансформації освіти. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Луцьк, 2021. №. 3, ч. 2. С. 208-214.

Опубліковано
2022-02-07
Як цитувати
Русакова, О. В., & Волощук, Г. М. (2022). ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ МАЙБУТНІМИ ПЕДАГОГАМИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (203), 127-132. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-203-127-132