ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ЗАСІБ РЕГУЛЮВАННЯ ГЕНДЕРНИХ ВІДНОСИН У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ

  • Зоя Михайлівна Стукаленко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-5577-2655
Ключові слова: толерантність, гендер, гендерна толерантність, науковці, навчально-виховне середовище, майбутній вчитель, стосунки

Анотація

У статті проаналізовано теоретичний і практичний доробок у царині ґендерно-толерантного підходу в процесі підготовки майбут­нього педагога. Наголошено, що впровадження ґендерних підходів у навчально-виховному процесі сприяє розвитку партнерських відносин між статями, виховує їх у дусі толерантності.

Посилання

Войтовська А. І. Гендерні аспекти соціалізації студентства. Соціальна робота та освіта. Тернопіль, С. 119–125.

Дороніна Т. О. Педагогічний аспект визначення поняття «ґендерна толерантність» / Т. О. Дороніна // Вища освіта України. – 2009. – Додаток 4. – Т. ІІ (14). – С. 492–501.

Липатова С. Д. Использование гендерного подхода в разработке содержания учебной литературы по педагогика : дис. …канд. пед. наук : 13.00.01 / Светлана Дмитриевна Липатова. - Екатеринбург, 2007. – 199 с.

Морозова О. Е. Толерантность как принцип регуляции гендерных отношений : дисс. ... кандидата философских наук : 09.00.11 / Морозова Ольга Евгеньевна. − Москва, 2008. − 186 с.

Мотуз Т. В. Гендерна толерантність: соціально-педагогічний аспект. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2015, № 8 (52) С. 361–372.

Надолинская Л. Н. Влияние гендерных стереотипов на воспитание и образование /Л. Н. Надолинская // Педагогика. – 2004. – № 5. – С. 30–35.

Полякова В. І. Соціально-психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук. Київ. 2018. – 21 с.

Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми «Молодь України» на 2016–2020 роки [Електонний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1018-2015-%D1%80 – Назва з екрана.

Цокур О. С. Гендерне виховання – нагальна потреба сучасної освітньої системи [Електронний ресурс] / О. С. Цокур. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/method / upbring /330 /. – Назва з екрана.

Опубліковано
2019-08-28
Як цитувати
Стукаленко, З. М. (2019). ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ЗАСІБ РЕГУЛЮВАННЯ ГЕНДЕРНИХ ВІДНОСИН У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (180), 155-158. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/112