ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ЗАСІБ РЕГУЛЮВАННЯ ГЕНДЕРНИХ ВІДНОСИН У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ
Анотація
У статті проаналізовано теоретичний і практичний доробок у царині ґендерно-толерантного підходу в процесі підготовки майбутнього педагога. Наголошено, що впровадження ґендерних підходів у навчально-виховному процесі сприяє розвитку партнерських відносин між статями, виховує їх у дусі толерантності.
Посилання
Войтовська А. І. Гендерні аспекти соціалізації студентства. Соціальна робота та освіта. Тернопіль, С. 119–125.
Дороніна Т. О. Педагогічний аспект визначення поняття «ґендерна толерантність» / Т. О. Дороніна // Вища освіта України. – 2009. – Додаток 4. – Т. ІІ (14). – С. 492–501.
Липатова С. Д. Использование гендерного подхода в разработке содержания учебной литературы по педагогика : дис. …канд. пед. наук : 13.00.01 / Светлана Дмитриевна Липатова. - Екатеринбург, 2007. – 199 с.
Морозова О. Е. Толерантность как принцип регуляции гендерных отношений : дисс. ... кандидата философских наук : 09.00.11 / Морозова Ольга Евгеньевна. − Москва, 2008. − 186 с.
Мотуз Т. В. Гендерна толерантність: соціально-педагогічний аспект. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2015, № 8 (52) С. 361–372.
Надолинская Л. Н. Влияние гендерных стереотипов на воспитание и образование /Л. Н. Надолинская // Педагогика. – 2004. – № 5. – С. 30–35.
Полякова В. І. Соціально-психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук. Київ. 2018. – 21 с.
Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми «Молодь України» на 2016–2020 роки [Електонний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1018-2015-%D1%80 – Назва з екрана.
Цокур О. С. Гендерне виховання – нагальна потреба сучасної освітньої системи [Електронний ресурс] / О. С. Цокур. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/method / upbring /330 /. – Назва з екрана.