ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСВІТИ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ ІНСТИТУЦІЯХ (НА ПРИКЛАДІ РЕСПУБЛІКИ СЛОВЕНІІ)
Ключові слова:
двомовний підхід, багатомовна освіта, англійська мова для конкретних цілей, зміст та інтегроване навчання
Анотація
Європа багатомовна, і для того, щоб виконати свої соціальні та культурні цілі, вона прагне забезпечити освіту, адаптовану до потреб багатомовних громадян. На сьогодні мовна освіта є ключовою у процесі відміни стереотипного ставлення до сучасних реалій та представників інших культур. Слід враховувати, що мовна освіта підтримує не лише освітні та професійні успіхи, але особистісний розвиток та почуття власної гідності.
Посилання
Cummins J. Language, Power and Pedagogy: Bilingual Children in the Crossfire / Jim Cummins. ‒ Cambrian Printers Ltd. ‒ 2004. ‒ 370 p.
Conseil de 1'Europe (Rada Europy) Un cadre europem commun de reference pour les langues: apprendre, enseigner, eoaluer. Paris: Conseil de 1'Europe / Les Editions. Didier. – 2001.
Housen A., Pierrard M. Investigations in instructed second language acquisition (Studies on Language Acquisition) / Alex Housen, M. Pierrard . – 2005. – 368 p.
Piet Van de Craen. Pluralingualism in multilingual Europe. European Year of Languages, Berlin, 28–30 June 2001. Workshop report Multilingual Education.
[Electronic resource], access: https://www.ecml.at/Thematicareas/Plurilingualandinterculturaleducation/tabid/4145/language/en-GB/Default.aspx
Shandruk, S. 2017. Reforming of teacher education: adaptation of international experience, NAUKOVI ZAPYSKY Seriya: Pedahohichni nauky, Vypusk 150, 2017: 33-35 s. KDPU im. V. Vyn-nychenka. [Electronic resource], access: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/bitstream/123456789/2214/1/Reforming%20of%20teachereducation%20adaptation%20of%20international%20experience.pdf
Poórová, E. 2017. An Interdisciplinary Approach to Teaching English for Specific Purposes at University // Book of abstracts of the International scientific and practical Internet conference «Foreing language in professional training of specialists: issues and strategies». – Kropyvnytskyi: EPC of Kirovohrad Volodymyr Vynnychenko State Pedagogical University. – 233 p. [Electronic resource], access: http://www.kspu.kr.ua/ua/ntmd/konferentsiy/international-scientific-and-practical-internet-conference-foreign-language-in-professional-training-of-specialists-issues-and-strategies/section-3/6065-establishing-a-proficiency-in-teaching-english-for-future-specialists
Koncepcia vyučovania cudzích jazykov v základných a stredných školách, 2007. Bratislava: MŠ SR a ŠPÚ [http://www2.statpedu.sk/buxus/docs/predmety/kvcudzj.pdf]
Conseil de 1'Europe (Rada Europy) Un cadre europem commun de reference pour les langues: apprendre, enseigner, eoaluer. Paris: Conseil de 1'Europe / Les Editions. Didier. – 2001.
Housen A., Pierrard M. Investigations in instructed second language acquisition (Studies on Language Acquisition) / Alex Housen, M. Pierrard . – 2005. – 368 p.
Piet Van de Craen. Pluralingualism in multilingual Europe. European Year of Languages, Berlin, 28–30 June 2001. Workshop report Multilingual Education.
[Electronic resource], access: https://www.ecml.at/Thematicareas/Plurilingualandinterculturaleducation/tabid/4145/language/en-GB/Default.aspx
Shandruk, S. 2017. Reforming of teacher education: adaptation of international experience, NAUKOVI ZAPYSKY Seriya: Pedahohichni nauky, Vypusk 150, 2017: 33-35 s. KDPU im. V. Vyn-nychenka. [Electronic resource], access: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/bitstream/123456789/2214/1/Reforming%20of%20teachereducation%20adaptation%20of%20international%20experience.pdf
Poórová, E. 2017. An Interdisciplinary Approach to Teaching English for Specific Purposes at University // Book of abstracts of the International scientific and practical Internet conference «Foreing language in professional training of specialists: issues and strategies». – Kropyvnytskyi: EPC of Kirovohrad Volodymyr Vynnychenko State Pedagogical University. – 233 p. [Electronic resource], access: http://www.kspu.kr.ua/ua/ntmd/konferentsiy/international-scientific-and-practical-internet-conference-foreign-language-in-professional-training-of-specialists-issues-and-strategies/section-3/6065-establishing-a-proficiency-in-teaching-english-for-future-specialists
Koncepcia vyučovania cudzích jazykov v základných a stredných školách, 2007. Bratislava: MŠ SR a ŠPÚ [http://www2.statpedu.sk/buxus/docs/predmety/kvcudzj.pdf]
Опубліковано
2019-06-18
Як цитувати
Смірнова, Л. Л. (2019). ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСВІТИ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ ІНСТИТУЦІЯХ (НА ПРИКЛАДІ РЕСПУБЛІКИ СЛОВЕНІІ). Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (180), 117-120. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/104
Розділ
Статті